Enduroparts
» Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpăr unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum și când plătesc?

Există posibilitatea achitării produselor în rate?

Care este durata de garanție a produselor?

Ce trebuie să fac dacă produsul se defectează în termenul de garanție?

Ce trebuie să fac pentru a evita pierderea garanției?

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Se poate modifica ulterior o comandă lansată?

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor.Cum procedez?

Cum cumpăr unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpăra aveți la dispoziție mai multe posibilități:

  • să adăugați produsul în coș folosind butonul Adaugă în coș apoi  folosiți  butonul  plasează comanda  și completați  câmpurile necesare - operațiune ce necesită crearea unui cont și logare;
  • să ne trimiteți un e-mail folosind rubrica contact ;
  • sau să sunați la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.

În  scurt timp veți fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebări

Cum intru în posesia produselor?

Livrarea se efectuează prin curierat rapid. De obicei livrăm prin DPD dacă optăm pentru alt serviciu, vă informăm separat.
Durata normala de livrare este de 1-2 zile lucrătoare de la preluarea comenzii, dacă produsul dorit de dumneavoastră se află pe stoc.
Costul livrării - este de 25 RON (TVA inclus), în cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 500 RON, în localitățiile care se află în aria de acoperire de bază DPD (fără km suplimentari).
Oferta  "transport gratuit" este valabilă pentru localitățiile care se află în aria de acoperire de bază DPD (fără km suplimentari), respectiv pentru comenzile care depășesc valoarea de 500 Ron.
Pentru localitățiile care nu se află în aria de acoperire de bază a DPD, se percepe o taxă suplimentară / km efectuați din cel mai apropiat depozit DPD.
Transportul gratuit nu se aplică la anvelope, bidoane de 4l, suspensii.
Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzieri în tranzit a coletelor, răspunderea fiind a transportatorului în mod integral.

Sus la intrebări

Cum și când plătesc?

Plata se poate face:

  • cu cardul bancar  
  • plată ramburs în momentul în care coletul ajunge la dumneavoastră
  • în avans, prin bancă, în contul nostru

Sus la intrebări

Care este durata de garanție a produselor?

Termenul de garanție pentru produsulul achiziționat este dat conform fabricantului.Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.Nu sunt acoperite de garanție produsele asupra cărora au intervenit pentru reparații persoane neautorizate și dacă s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin Societatea ENDUROPARTS SRL. Produsele consumabile nu beneficiază de garanție.

Ce trebuie să fac dacă produsul se defectează în termenul de garanție?

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Ce trebuie să fac pentru a evita pierderea garanției?

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.Nu sunt acoperite de garanție produsele asupra cărora au intervenit pentru reparații persoane neautorizate și dacă s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin Societatea ENDUROPARTS SRL. Produsele consumabile nu beneficiază de garanție.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Comenzile se pot plasa și telefonic sau prin e-mail, totuși vă recomandăm crearea unui cont pentru a putea urmării stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara sau introducerea eronată ale datelor Dvs.

Sus la intrebări

Se poate modifica ulterior o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă lansată, vă rugăm să ne contactați telefonic în cât mai scurt timp și să precizați numărul și datele comenzii, pe care îl puteți regăsi în e-mail ul de confirmare pe care l-ați primit în momentul efectuării comenzii.

Sus la intrebări

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz vă rugăm să folosiți formularul de contact sau contactați-ne telefonic.

Sus la intrebări

Returnarea produselor. Cum procedez?

În cazul în care clientul are calitatea de consumator în sensul Legii nr. 363/2007, conform legislației în vigoare O.G. 34 din 12 iunie 2014, folosind tehnicile de vânzare la distanță, poate opta pentru retragerea din prezentul contract în termen de 14 zile de la data intrării în posesia produselor cumpărate în următoarele condiții:

 Dreptul la revocarea contractului.

În limita termenului de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesie, trebuie trimisă o înștiințare scrisă cu privire la decizia sa de revocare din contract, printr-o declarație neechivocă, la adresa de e-Mail shop@enduroparts.ro sau completând formularul de retur pe site în contul de client.

Produsele returnate trebuie să fie însoțite de cerificatul de garanție în original.

 

 Produsele și ambalajul

Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original cu toate accesoriile, documentele și etichetele intacte și fără să prezinte semne de uzură sau deteriorare. Clientul este obligat să returneze pentru ENDUROPARTS SRL (Enduroparts) eventualele pagube cauzate ambalajului original deteriorat sau lipsă, urmele de uzură sau murdărie, lipsă accesorii sau alte costuri pentru readucerea produsului la starea inițială.

 Transportul

Cheltuielile de transport aferente returnării produselor sunt suportate în totalitate de clientul care s-a retras din contract. Clientul este responsabil de starea produselor în care acestea ajung la ENDUROPARTS SRL (Enduroparts). Orice cerere de daună cauzată de transport la returnare trebuie soluționat între client și transportator.

Nu se acceptă trimiterea produselor către Enduroparts cu specificarea cererii unui ramburs, deoarece produsele trebuie verificate anterior returnării banilor.

 Condiții generale pentru returul produselor

Pot fi refuzate la retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, șocuri mecanice.
In baza OUG 34/2014 (art. 14, alin. 3), în cazul observării deficiențelor de funcțiune datorită utilizării sau deficiențe în aspectul produsului (urme de folosire, zgârieturi etc) Enduroparts poate condiționa acceptarea returnării cu condiția reținerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
Produsele sensibile igienic nu se pot returna. 
Nu se acceptă returnarea produselor care au fost confecționate/comandate după specificațiile prezentate de consumator.
Produsele cu mențiunea “Indisponibil” pe site-ul www.enduroparts.ro sunt livrate la solicitarea clientului, ca atare aceste comenzi de tip comandă specială și cardurile cadou nu pot fi returnate.
Renunțarea la cumpărare in mod repetat va putea fi considerată un abuz.

 Returnarea contravalorii produselor returnate

ENDUROPARTS SRL va returna clientului contravaloarea produsului în termen de maxim 14 zile de la data recepționării returului la adresa acestuia. Detaliile modalității de returnare vor fi stabilite după acceptarea produselor în returnare. ENDUROPARTS SRL (Enduroparts) va folosi aceleași metode de returnare a sumelor prin care acestea au fost achitate inițial de către client. Suma cuvenită clientului poate fi returnată pe contul de card sau în contul bancar al clientului. Returnarea în numerar este posibilă în showroom Enduroparts Loc. Fotoș Nr.43/A 527097 

Pentru orice nelămuriri, ne puteți scrie la shop@enduroparts.ro

Sus la intrebări